Dhikri i mëngjesit dhe mbrëmjes

27/05/2011 21:27



اَلْحَمْدُ ِللهِ وَحْدَهُ، وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى مَنْ لاَ نَِبَّي بَعْدَهُ
Elhamdu lil-ahi vahdeh, ves-salatu ves-selamu ala men la nebijje baّdeh
‎(Falënderimi i takon vetëm All-llahut, mëshira dhe shpëtimi (i All-llahut) qofshin mbi atë pas të cilit s`ka më ‎Pejgamber, Muhamedin )‎
‎(75)‎
‎اللّهُ لَا إلَهَ إلاّ هُوَ الحَيُّ القَيُّومُ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ‎ وَلَا نَوْمٌ لَهُ مَا فيِ السَّمَوَاتِ وَمَا فيِ الأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذيِ يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلَاّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلَا يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مِنْ ‏عِلْمِهِ إِلَاّ بِمَا شَاءَ وَسِعَ كُرْسٍيُّهُ السَّمَوَاتِ وَالَأرْضَ وَلَا ‎يَؤُدُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ العَلِيُّ العَظِيمُ‎
All-llahu La Ilahe il-la huvel-Hajjul-Kajjumu, la te`hudhuhu sinetun ve la nevmun, lehu ma fis-semavati ve ma ‎fil-erdi, men dhel-ledhi jeshfeّu ‎ّindehu il-la bi idhnihi, jaّlemu ma bejne ejdihim ve ma halfehum ve la juhitune ‎bi shej`in min ‎ّilmihi il-la bima shae vesi'a Kursijjuhus-semavati vel-erda, ve la jeuduhu hifdhuhuma ve huvel-‎ّAlijjul-‎ّAdhim.‎
‎(All-llahu është Një, s`ka Zot tjetër përveç Atij, Ai është mbikëqyrës i përhershëm dhe i përjetshëm. Atë nuk e ‎zë as kotja as gjumi; Gjithçka ka në qiej dhe në tokë është vetëm e Tij. Kush mund të ndërmjetësojë tek Ai, pos ‎me lejen e Tij. Ai di të tashmen që është pranë tyre dhe të ardhmen. Nga ajo që Ai di, të tjerët dinë vetëm aq sa ‎Ai ka dëshiruar. Kursija e Tij përfshin qiejt dhe tokën, kurse kujdesi i Tij ndaj të dyjave nuk i vjen rëndë, Ai ‎është më i Larti, më i Madhi)‎
‎ (76)‎
suret Kul huvAll-llahu ehad
‎ Kul e‎ّudhu bi Rabbil felek ‎
Kul eّudhu bi Rabbin-nas, (nga tri herë)‎
‎(77)‎
َأَ‎ ‎صْبَحْنَا وَأَصْبَحَ الْمُلْكُ لِلَّهِ وَالْحَمْدُ لِلَّهِ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ ، لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ ، رَبِّ أَسْأَلُكَ خَيْرَ مَا فِي هَذَا اليَوْمِ ، وَخَيْرَ مَا بَعْدَهُ ، وَأَعُوْذُ ‏بِكَ مِنْ شَرِّ هَذَا اليَوْمِ وشَرِّ مَا بَعْدَهُ، رَبِّ أَعُوْذُ بِكَ مِنَ الْكَسَلِ وسُوءِ الكِبَرِ ، رَبِّ أَعُوْذُ بِكَ مِنْ عَذَابٍ فِي النَّارِ وَعَذَابٍ فِي الْقَبْرِ. ‏
Asbahna ve asbaha el-Mulku lil-lah vel-hamdulil-lah la Ilahe il-lAll-llahu vahdehu la sherike leh, lehul-mulku ‎ve lehul-hamdu ve Huve ‎ّala kul-li shejin kadir. Rabbi es`eluke-l-hajre ma fi hadhel-jevmi ve hajre ma baّdehu ‎ve eّudhu bike min sherri ma fi hadhel-jevmi ve sherri ma baّdehu.100* Rabbi e‎ّudhu bike minel-keseli ve su`il-‎kiber.Rabbi eّudhu bike min ‎ّadhabin fin-nar ve ‎ّadhabin fil-kabr.‎
‎(E arritëm mëngjesin; e gjithë pasuria i takon All-llahut; falënderimi është për All-llahun, nuk ka të adhuruar ‎tjetër përveç All-llahut, i Cili është një dhe i pashoq; Atij i takon sundimi dhe falënderimi; Ai mbi çdo send ‎është i plotfuqishëm. O Zot, prej Teje kërkoj mbarësinë (të mirën) e kësaj dite dhe të ditëve të tjera dhe prej ‎Teje kërkoj mbrojtjen nga e liga e kësaj dite dhe ditëve të tjera. O Zot, kërkoj mbrojtjen Tënde nga përtacia dhe ‎mendjemadhësia. O Zot, më mbro nga dënimi i Xhehennemit dhe nga dënimi i varrit.)‎
__________________________________________________ ________________
100*
Ndërsa kur errësohej thoshte: “Rabbi es’eluke hajre ma fi hadhihil-lejleti ve hajre ma badeha, ve eudhu bike min sherri hadhihil-lejleti ve sherri ma baheda”
(O Zot, kërkoj nga Ti hajrin(të mirën) e kësaj nate dhe të netëve të tjera, dhe prej Teje kërkoj mbrojtje nga e liga e kësaj nate dhe të netëve tjera)


(78)‎
اللَّهُمَّ بِكَ‎ ‎أَ َصْبَحْنَا وَبِكَ أَمْسَينَا وَ بِكَ نَحيَا وَ بِكَ نََمُوتُ وَ إلَيكَ النُّشُورُ ‏
‏ ‏All-llahume bike esbahna ve bike emsejna ve bike nahja ve bike nemutu ve ilejken-nushur.‎102*
‎(O Zot im, me emrin Tënd e arrijmë mëngjesin dhe me emrin Tënd e arrijmë mbrëmjen, me emrin Tënd ‎ngjallemi dhe me emrin Tënd vdesim dhe te Ti është kthimi)‎
__________________________________________________ _____________
102*
Ndërsa kur errësohej thoshte: “All-llahu me bike emsejna ve bike esbahna ve bike nahja ve bike nemutu ve ilejkel-mesir”
(O Zot me emrin Tënd e arrijmë mbrëmjen dhe me emrin tënd e arrijmë mëngjesin, me emrin Tënd ngjallemi dhe me emrin Tënd vdesim dhe te Ti është tubimi)


‎ (79)‎
اللَّهُمَّ أَنْتَ رَبِّي لا إِلَهَ إِلا أَنْتَ خَلَقْتَنِي وَأَنَا عَبْدُكَ وَأَنَا عَلَى عَهْدِكَ وَوَعْدِكَ مَا اسْتَطَعْتُ أَعُوذُ بِكَ مِنْ شَرِّ مَا صَنَعْتُ أَبُوءُ لَكَ بِنِعْمَتِكَ‏‎ ‎عَلَيَّ وَأَبُوءُ بِذَنْبِي فَاغْفِرْ لِي فَإِنَّهُ لا يَغْفِرُ ‏الذُّنُوبَ إِلا أَنْتَ
All-llahume ente Rabbi la Ilahe il-la ente halakteni ve ene ‎ّabduke ve ene ‎ّala ‎ّahdike ve vaّdike mestetaّtu eّudhu ‎bike min sherri na sana‎ّtu eb`u leke bi niّmetike ‎ّaleje ve eb`u bi dhenbi fagfir li fe innehu la jagfirudh-dhunube ‎il-la Ente.‎
‎(O All-llah, ti je Zoti im, nuk ka të adhuruar tjetër përveç Teje; Ti më ke krijuar dhe unë jam robi Yt, do të ‎qëndroj besnik ndaj marrëveshjes dhe premtimit Tënd, sa të kem mundësi; Kërkoj mbrojtjen Tënde nga e keqja ‎që kam vepruar, Unë jam mirënjohës ndaj dhuntive Tua, i pranoj mëkatet e mia, andaj më fal, ngase mëkatet ‎nuk i fal askush tjetër përveç Teje)‎
‎(80)‎
اللَّهُمَّ إِنِّي أَصْبَحْتُ أُشْهِدُكَ ، وَأُشْهِدُ حَمَلَةَ عَرْشِكَ ، وَمَلائِكَتَكَ ، وَجَمِيعَ خَلْقِكَ ، أَنَّكَ أَنْتَ اللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ ، وَحْدَكَ لاَشَرِيكَ لَكَ ، وأَنَّ مُحَمَّداً عَبْدُكَ وَرَسُولُكَ.‏
All-llahumme inni asbahtu 105* ush-hiduke, ve ush-hidu hamelete ‎ّArshike ve Melaiketeke ve xhemiّa halkike, En‎neke EnteAll-llahu la Ilahe il-la Ente vahdeke la sherike Lek, ve enne Muhammeden ‎ّabduke ve resuluke. ‎
‎(O Zoti im, u gdhiva, dëshmoj për Ty dhe mbajtësit e Arshit Tënd, melaiket Tua dhe të gjitha krijesat Tua, se ‎vërtetë Ti je All-llahu i Vetëm, s`ka të adhuruar tjetër përveç Teje, Ti je i Vetëm dhe i pashoq dhe dëshmoj se ‎Muhammedi alejhis-selam është rob dhe i dërguar i Yt.)‎
__________________________________________________ _____________________
105*
All-llahumme inni emsejtu....



‎(81)‎
اللَّهُمَّ مَا أَصْبَحَ بِي مِِنْ نِعْمَةٍٍ ، أَوْ بِأَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ ، فَمِنْكَ وَحْدَكَ لاَشَرِيكَ لَكَ ، فَلَكَ الْحَمْدُ وَلَكَ الشُّكْرُ.‏
All-llahume ma asbaha bi 106* min ni‎ْmetin ev bi ehadin min halkike, fe minke vahdeke la sherike lek, fe lekel-‎hamdu ve lekesh-shukru
‎(O Zoti im, ajo që më është dhënë mua apo ndonjërit prej krijesave Tua nga begatitë e tëra është vetëm nga Ti ‎që Je i pashoq; Ty të qoftë lavdërimi dhe falënderimi)‎
__________________________________________________ ___________
106*
All-llahumme ma emsa bi...


(82)‎
اللَّهُمَّ عَافِنِي فِي بَدَنِي ، اللَّهُمَّ عَافِنِي فِي سَمْعِي ، اللَّهُمَّ عَافِنِي فِي بَصَرِي ، لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ.اللَّهُمَّ إِنِّي أَعُوْذُ بِكَ مِنَ الْكُفْرِ ، وَالْفَقْرِ ، وأَعُوْذُ بِكَ مِنْ عَذَابِ القَبْرِ ، لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ. ‏
All-llahume ‎ّafini fi bedeni, All-llahume ‎ّafini fi semْi, All-llahume ‎ّafini fi besari, la ilahe il-la ente, eّudhu bike ‎minel-kufri vel-fakri, ve eّudhu bike min adhabil-kabr, la ilahe il-la ente (tri herë në mëngjesë dhe tri herë në ‎mbrëmje)‎
‎(O Zoti im, më jep shëndet në trupin tim, O Zoti im, më jep shëndet në të dëgjuarit tim, O Zoti im, më jep ‎shëndet në të pamurit tim. S'ka të adhuruar tjetër përveç Teje. O Zoti im, kërkoj mbrojtjen Tënde nga kufri ‎‎(mosbesimi) e varfëria dhe kërkoj mbrojtjen Tënde nga dënimi i varrit. S'ka të adhuruar tjetër përveç Teje).‎
‎(83)‎
حَسْبِيَ اللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ.‏
HasbijAll-llahu la Ilahe il-la hu(ve), ‎ّAlejhi tevekkeltu ve Huve Rabbul-`arshil-`adhim. (7 herë)‎
‎(Më mjafton mua All-llahu; s'ka të adhuruar tjetër përveç Tij. Tek Ai jam mbështetur dhe Ai është Zoti i Arshit ‎të Madh)‎
‎ (84)‎
اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ الْعَفْوَ وَالْعَافِيَةَ فِي الدُّنْيَا وَالآخِرَةِ ، اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ الْعَفْوَ وَالْعَافِيَةَ فِي دِينِي ، وَدُنْيَايَ وَأَهْلِي ، وَمَالِي ، اللَّهُمَّ اسْتُرْ عَوْرَاتِي ، وَآمِنْ رَوْعَاتِي ، اللَّهُمَّ احْفِظْنِي مِنْ ‏بَيْنِ يَدَيَّ ، وَمِنْ خَلْفِي ، وَعَنْ يَمِينِي ، وَعَنْ شِمَالِي ، وَمِنْ فَوْقِي ، وَأَعُوْذُ بِعَظَمَتِكَ أَنْ أُغْتَالَ مِنْ تَحْتِيَ.‏
All-llahume inni es`elukel-`afve vel-`afijete fid-dunja vel-ahireh, All-llahume inni es`elukel-`afve vel-afijete fi ‎dini ve dunjaje ve ehli ve mali. All-llahumes-tur ‎ّavrati ve amin revّati. All-llahumeahfedhni min bejni jedejje ve ‎min halfi ve ‎ّan jemini ve ‎ّan shimali ve min fevki ve eّudhu bike en ugtale min tahti.‎
‎(O Zoti im, kërkoj nga Ti falje dhe shpëtim në këtë botë dhe në Ahiret. Zoti im, kërkoj që të më falësh dhe të ‎më mbrosh në fenë time dhe në jetën time, ma mbro familjen dhe pasurinë time. O Zoti im, m'i mbulo të metat ‎e mia dhe më qetëso në momentet trishtuese.O Zot, më ruaj nga para dhe prapa, në të djathtë, në të majtë dhe ‎nga lartë; kërkoj nga ti që të më mbrosh të mos më lëshojë toka.)‎
‎(85)‎
اللَّهُمَّ عَالِمَ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ فَاطِرَ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضِ رَبَّ كُلِّ شَيْءٍ وَمَلِيكَهُ ، أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ أَعُوْذُ بِكَ مِنْ شَرِّ نَفْسِي وَمِنْ شَرِّ الشَّيْطَانِ وَشِرْكِهِ ، وَأَنْ أَقْتَرِفَ عَلَى نَفْسِي ‏سُوءاً أَوْ أَجُرَّهُ إِلَى مُسْلِمٍ.‏
All-llahume ‎ّalimel-gajbi vesh-shehadeti fatires-semavati vel-erdi, Rabbe kul-le shej`in ve melikehu, eshhedu en ‎la Ilahe il-la ente, eّudhu bike min sherri nefsive sherrish-shejtani ve shirkihi ve en akterife ‎ّala nefsi su`en ev ‎exhurrehu ila muslimin.‎
‎(O Zoti im, Ti je Ai i Cili i di të fshehtat dhe të dukshmet, Krijues i qiejve dhe i tokës, Zot i çdo sendi dhe ‎Mbizotërues i saj, dëshmoj se nuk ka të adhuruar tjetër përveç Teje; kërkoj mbrojtjen Tënde nga e keqja e vetes ‎sime dhe nga e keqja e djallit dhe nga ajo që ai (shejtani) shpie në shirk dhe kërkoj të më mbrosh që vetvetes e ‎as ndonjë muslimani të mos i bëj keq)‎
‎(86)‎
بِسْمِ اللَّهِ الَّذِي لا يَضُرُّ مَعَ اسْمِهِ شَيْءٌ فِي الارْضِ وَلا فِي السَّمَاءِ وَهُوَ السَّمِيعُ‎ ‎أَلْعَلِيمُ
Bismil-lahil-ledhi la jedur-ru me`a-ismihi shej`un fil-erdi ve la fis-semai ve huves-semiّul- ‎ّalim (tri herë)‎
‎(Me emrin e All-llahut pranë emrit të të Cilit nuk bën dëm asgjë në tokë e as në qiell, Ai që dëgjon shumë dhe ‎di çdo send)‎
‎(87)‎
‎‏ نِيَاًّ‏رَضِيْت بِاللَّهِ رباً وبالإِسلاَمِ دِيناً وبِمُحَمَّدٍ ‏‎
nebijjen.‎Redijtu bil-lahi Rabben ve bil-Islami dinen, ve bi Muhammedin
).‎‎(Jam i kënaqur që Zoti im është All-llahu, feja ime është Islami dhe Pejgamberi im Muhammedi
‎ (88)‎
يَا حَيُّ يَا قَيُّمُ بِرحمَتِكَ اَسْتَغِيثُ أَصْلِحْ ليِ شَأْنيِ كُلَّهُ وَ لاَ تَكِلْنيِ إِلىَ نََفْسِي طَرْفَةَ عَيْنٍ
Ja Hajju ja Kajjumu bi rahmetike estegithu aslih li she`ni kul-leha ve la tekilni ila nefsi‏ ‏tarfete ajnin.‎
‎(O i Gjallë përgjithmonë, O Mbikëqyrës i çdo gjëje, me mëshirën Tënde kërkoj ndihmë, ma përmirëso tërë ‎gjendjen time dhe mos më lë të mbështetem në veten time, as sa një lëvizje e syrit)‎
‎(89)‎
أَصْبَحْنَا وَأَصْبَحَ الْمُلْكُ لِلِّهِ رَبِّ العَالَمِينَ ، اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ خَيْرَ هَذَا الْيَوْمِ ، فَتْحَهُ ، وَنَصْرَهُ ، وَنُورَهُ وَبَرَكَتَهُ ، وَهُدَاهُ ، وأَعُوْذُ بِكَ مِنْ شَرِّ مَا فِيهِ وَشرِّ مَا بَعْدهُ‎.‎
Asbahna ve asbahal-Mulku lil-lahi Rabbil-‎ْalemin 114*. All-llahumme inni es`eluke hajre hadhel-jevmi 115* fet-hahu, ve ‎nasrehu ve nurehu, ve bereketehu, ve hudahu, ve eّudhu bike min sherri ma fihi, ve sherri ma baّdehu.‎
‎(E arritëm mëngjesin dhe e tërë pasuria i takon All-llahut, Zotit të botërave.O Zoti im, unë kërkoj mirësinë e ‎kësaj dite, hapjen e saj, ndihmën e saj, dritën e saj, dhuntinë dhe udhëzimin e saj. Kërkoj të më mbrosh nga e ‎keqja e saj dhe e ditëve të tjera pas saj)‎
__________________________________________________ _____________
114 *
Ndërsa kur errësohej thoshte: “Emsejna ve Emsel-Mulku lil-lah...”

115*
Ndërsa kur errësohej thoshte: “All-llahumme inni es’eluke hajde hadhihil-lejleti, fethaha ve nasreha,ve n reha, ve berketeha, ve hudaha, ve e’udhu bike min sherri ma fiha ve sherri ma baeheha”



‎(90)‎
أَصْبَحْنَا عَلَى فِطْرَةِ الإِسْلامِ ، وَعَلَى كَلِمَةِ الإِخْلاصِ ، ‎‏ وَعَلَى مِلِّةِ أَبِينَاوَعَلَى دِينِ نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ ‏‎ إِبْرَاهِيمَ حَنِيفاً مُسْلِماً وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ.‏
Asbahna 117* ‎ّala fitretil-Islam ve ‎ّala kelimetil-Ihlas, ve ‎ّala dini , ve ‎ّala mil-leti ebina Ibra‎hime Hanifennebijjina Muhammedin muslimen ve ma kane minel-mushrikin.‎
‎(E arritëm mëngjesin në natyrshmërinë Islame, në fjalën e sinqertë (fjala: LA ILAHE IL-LALL-LLAH), në ‎fenë e Pejgamberit tonë, Muhammedit dhe në popullin (fenë) e babait tonë Ibrahimit, i cili ka qenë ‎besimdrejtë, musliman e nuk ka qenë prej mushrikëve (idhujtarëve)‎
__________________________________________________ ___________

117*
Ndërsa kur errësohej thoshte: “Emsejna ala fitretil Islam…”

‎(91)‎
سُبْحَانَ اللَّهِ وَبِحَمْدِه
SubhanAll-llahi ve bihamdihi (100 herë)‎
‎(I Lartësuar qoftë All-llahu, Atij të Cilit i takon Lavdërimi)‎
‎(92)‎
لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرَ‏
La Ilahe il-lAll-llahu vahdehu la sherike leh, lehul-mulku ve lehul-hamdu ve huve ala kul-li shejin kadir (10 ‎herë, ose një herë kur përton) ‎
‎(S'ka të adhuruar përveç All-llahut, Një dhe i pashoq, Atij i takon sundimi dhe Lavdërimi. Ai është i ‎plotfuqishëm mbi çdo send) ‎
‎(93)‎
لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ وَحْدَهُ لا شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَليَ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ
La ilahe il-lAll-llahu vahdehu la sherike leh, lehul-Mulku ve lehul-hamdu ve huve ala kul-li shejin kadir (100 ‎herë në mëngjes)‎
‎(S'ka të adhuruar përveç All-llahut, Një dhe i pashoq, Atij i takon sundimi dhe lavdërimi. Ai është i ‎plotfuqishëm mbi çdo send)‎
‎(94) ‎
سُبْحَانَ اللَّهِ وَبِحَمْدِهِ عَدَدَ خَلْقِهِ وَرِضَا نَفْسِهِ وَزِنَةَ عَرْشِهِ وَمِدَادَ كَلِمَاتِهِ.‏
SubhanAll-llahi ve bihamdihi ‎ّadede halkihi ve rida nefsihi ve zinete ‎ّarshihi ve midade kelimatihi (tri herë në ‎mëngjes)‎
‎(I Madhëruar qoftë All-llahu, aq sa është numri i krijesave të Tij dhe aq sa dëshiron Ai vet. Po aq sa është i ‎bukur Arshi i Tij dhe sa ngjyra e pasosur (pafund) për t`i shkruar fjalët e Tij) ‎
‎(95)‎
اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ عِلْمًا نَافِعًا وَرِزْقًا طَيِّبًا وَعَمَلا مُتَقَبَّلًا
All-llahume inni es`eluke ‎ّilmen nafi`an ve rizkan tajjiben ve ‎ّamelen mutekabbelen (çdo mëngjes)‎
‎(O Zoti im, të lutem më jep dituri të dobishme e furnizim të mirë dhe të lutem Të m'i pranosh veprat e mia)‎
‎(96)‎
أسْتَغْفِرُ اللَّهَ وأَتُوبُ إِلَيْهِ ‏
‏ ‏Estagfirullahe ve etubu ilejhi. [100 herë në ditë]‎
‎(Kërkoj faljen e All-llahut dhe tek Ai pendohem) ‎
‎(97)‎
أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّاتِ مِنْ شَرِّ مَا خَلَقَ
E'udhu bi kelimatil-lahit-tammati min sherri ma halaka. (tre herë në mbrëmje)‎
‎(Kërkoj mbrojtje me fjalët e përsosura të All-llahut nga sherri (e keqja) që ka krijuar) ‎
‎ (98)‎
اللَّهُمّ صَلِّ وَ سلِّم على‎ ‎َبِيِّنَاَ مُحَمَّدٍ
All-llahumme sal-li ve sel-lim ‎ّala nebijjina Muhammed (10 herë) ‎


Shkëputur nga: ‎
‎"Mburoja e muslimanit"‎ ‎‎

albselefet.net

 

Back